ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ με αγορές άνω των 50 €
*Ισχύει για αγορά αναλώσιμων
0
Καλάθι

Συνήθη προβλήματα TONER και πως να τα αντιμετωπίσετε!

28/01/2022
από printking.gr
Ο οδηγός αντιμετώπισης προβλημάτων τόνερ Starink είναι εδώ για να σας βοηθήσει! Δείτε πώς μπορείτε να χειριστείτε τα πιο συνηθισμένα προβλήματα toner.

Το κάλυμμα/η πόρτα του εκτυπωτή δεν θα κλείσει

Λύση: Πιθανότατα δεν έχετε εγκαταστήσει σωστά τις κασέτες γραφίτη. Αφαιρέστε και εγκαταστήστε τα ξανά, διασφαλίζοντας ότι όλα θα κάνουν κλικ στη θέση τους όπως θα έπρεπε. Αυτή είναι μια αρκετά απλή επιδιόρθωση σφάλματος γραφίτη.

Κατά την εγκατάσταση ή την αφαίρεση κασετών τόνερ, είναι σημαντικό να ακολουθείτε τη σωστή διαδικασία για να αποφύγετε προβλήματα με τον εκτυπωτή.

Εάν η πόρτα του εκτυπωτή σας λέιζερ εξακολουθεί να μην κλείνει μετά την επανεγκατάσταση της κασέτας, ελέγξτε ξανά ότι έχετε τη σωστή κασέτα για τον εκτυπωτή σας.

Κατά την αντικατάσταση της κασέτας τόνερ, συνιστούμε να χρησιμοποιείτε μια κασέτα Starink για να εξασφαλίσετε την καλύτερη ποιότητα και συμβατότητα με τον εκτυπωτή σας. Τα δοχεία Starink έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το μοντέλο του εκτυπωτή σας και υποστηρίζονται από την εγγύηση του κατασκευαστή.


Το τόνερ τελειώνει πολύ γρήγορα

Λύση: Εάν δεν είστε βέβαιοι εάν η προειδοποίηση είναι ακριβής, μπορείτε να αφαιρέσετε την κασέτα toner και να την ανακινήσετε απαλά για να δείτε εάν έχει όντως χαμηλή στάθμη.

Μερικές φορές, το τόνερ μπορεί να κολλήσει στα τοιχώματα της κασέτας και, αν ανακινείστε, το τόνερ κατανέμεται πιο ομοιόμορφα και πιθανώς να αφαιρεθεί η προειδοποίηση χαμηλής στάθμης του.

Εάν η κατανάλωση toner είναι πραγματικά χαμηλή και είστε απογοητευμένοι από το πόσο γρήγορα τελείωσε, σκεφτείτε να επενδύσετε σε  τόνερ υψηλής απόδοσης .

Αυτά τα δοχεία περιέχουν περισσότερο τόνερ και διαρκούν περισσότερο με υψηλότερες αποδόσεις σελίδας.


Λεκέδες εκτύπωσης

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα ποιότητας εκτύπωσης, όπως θάμπωμα, ραβδώσεις ή ξεθώριασμα, μπορεί να προκληθούν από δυσλειτουργία εκτυπωτή ή toner.


Ακολουθούν ορισμένες πιθανές λύσεις για προβλήματα ποιότητας εκτύπωσης:

Θάμπωμα, κηλίδες και ραβδώσεις - Αυτά τα ζητήματα μπορεί να προκληθούν από μια ελαττωματική κασέτα γραφίτη ή μια κασέτα τόνερ που δεν έχει εγκατασταθεί σωστά.


Για να διορθώσετε τις λωρίδες γραφίτη, πρώτα, εκτυπώστε πολλές κενές σελίδες για να δείτε εάν διορθώνει την ποιότητα εκτύπωσης. Στη συνέχεια, δοκιμάστε να καθαρίσετε τα εσωτερικά εξαρτήματα του εκτυπωτή, όπως το σαρωτή λέιζερ/τους καθρέφτες.

Εάν αυτό δεν λειτουργήσει, τοποθετήστε ξανά την κασέτα τόνερ.

Εάν το πρόβλημα παραμένει, η κασέτα τόνερ μπορεί να είναι ελαττωματική και θα πρέπει να την αντικαταστήσετε.

Αυτά τα ζητήματα μπορεί επίσης να προκληθούν από μια ελαττωματική μονάδα τυμπάνου. Εάν η επανεγκατάσταση/αντικατάσταση της κασέτας τόνερ δεν είναι επιτυχής, αντικαταστήστε τη μονάδα τυμπάνου στη συνέχεια.

Ξεθώριασμα - Όταν μια κασέτα τόνερ έχει χαμηλή στάθμη γραφίτη, εμφανίζεται συχνά ξεθώριασμα. Εάν συμβαίνει αυτό, απλώς αντικαταστήστε την κασέτα τόνερ και οι εκτυπώσεις σας δεν θα έχουν πλέον προβλήματα με τον γραφίτη του εκτυπωτή.


Εάν ο εκτυπωτής σας δεν έχει χαμηλή κατανάλωση toner και οι εκτυπώσεις σας εξακολουθούν να ξεθωριάζουν, μπορεί να οφείλεται σε πρόβλημα με τον κύλινδρο μεταφοράς ή σε καθρέφτη λέιζερ που πρέπει να καθαριστεί.

Κενά σημεία - Τα κενά σημεία μπορεί να προκληθούν από ελαττωματική κασέτα γραφίτη ή άλλα προβλήματα με τον εκτυπωτή, ενδεχομένως από κατεστραμμένο κύλινδρο μεταφοράς.

Εάν είναι δυνατόν, επιθεωρήστε το εσωτερικό του εκτυπωτή για να δείτε εάν υπάρχουν ορατά εμπόδια.

Εάν δεν υπάρχουν, αντικαταστήστε την κασέτα τόνερ και δείτε εάν αυτό αφαιρεί τα κενά σημεία. Εάν δεν το κάνει, αντικαταστήστε τον κύλινδρο μεταφοράς και δείτε εάν αυτό τους αφαιρεί.


Εκτυπώσεις μισής σελίδας

Οι εκτυπώσεις μισής σελίδας μπορεί να προκληθούν από διάφορα ζητήματα, όπως προβλήματα με την ευθυγράμμιση του χαρτιού στο δίσκο χαρτιού, μια δυσλειτουργική κασέτα τόνερ ή μια ελαττωματική μονάδα τυμπάνου.

Ξεκινήστε ελέγχοντας τους οδηγούς χαρτιού στο δίσκο για να βεβαιωθείτε ότι έχουν ρυθμιστεί σωστά. Εάν το πρόβλημα δεν είναι οι οδηγοί, αποσυνδέστε τον εκτυπωτή και τον υπολογιστή σας και επανεκκινήστε τα και, στη συνέχεια, εκτυπώστε μια δοκιμαστική σελίδα για να δείτε εάν το πρόβλημα έχει επιλυθεί.

Εάν το ζήτημα παραμένει, ελέγξτε εάν εμφανίζονται μηνύματα σφάλματος που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στον εντοπισμό της αιτίας του προβλήματος. Εάν δεν εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος, ενδέχεται να χρειαστεί αντικατάσταση της κασέτας τόνερ.

Ελπίζουμε ότι ο οδηγός μας για την αντιμετώπιση προβλημάτων γραφίτη βοηθά στην επίλυση των συνηθισμένων προβλημάτων γραφίτη στον εκτυπωτή σας λέιζερ!